پیشینه پویا شهرزاد
شرکت اندیشه کاربازار خلیج فارس در آغاز فعالیت خود از سال ۱۳95 تنها به ارائه برخی از خدمات این حوزه می پرداخت. از این تاریخبه بعد، هر سال با تکمیل توانایی های خود، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش بازدهی مشتریان در مسیر رشد مستمر گام برداشته است.
نظرات مشتریان ما
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
به چه کسانی خدمات می دهیم؟
اماده ارائه خدمات ارزنده به کلیه واحدهای تولیدی و خدماتی که محصول ارزشمندی ارائه می دهند که شایسته بهره برداری بیشتر مردم از این محصولات مفید است
بیانیه ماموریت هلدینگ ارتباطات و بازاریابی پویا شهرزاد
هلدینگ ارتباطات و بازاریابی پویا شهرزاد به عنوان یک گروه فعال در عرصه بازاریابی و تبلیغات با راه اندازی، مدیریت و نظارت بر شرکتهای تابعه خود، خدماتی خلاقانه، متمایز و مبتنی بر دانش روز به مشتریان در داخل و خارج از کشور ارائه می کند. گروه پویا شهرزاد با استفاده از فناوریهای نوین و سرمایه انسانی متخصص در تلاش است تا نقش موثری در ارتقای دانش بازاریابی، توسعه بازار مشتریان و مهمتر از آن ارتقای آگاهی مخاطبان خود داشته باشد.
ارزشهای هلدینگ ارتباطات و بازاریابی پویا شهرزاد
ما بر این باوریم : 1. برای حفظ منافع مشتریان باید متعهد به ارائه راهکارهای سودمند باشیم. 2. نظم سازمانی، وقت شناسی و کار گروهی لازمه پیوستن به گروه می باشد. 3. خلاقیت، نوآوری و یادگیرنده بودن سازمان، ما را در کارمان پیشرو ساخته است. 4. اخلاق حرفهای و احترام متقابل دو عنصر اساسی در فرایند ارائه خدمات کل گروه به مشتریان است. 5.استفاده از فرصت های تبلیغاتی مجازی و هوشمند در راس کار ارزشهای هلدینگ ارتباطات و بازاریابی پویا شهرزاد میباشد.